Marketing Control System

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Marketing Control System

سیستم کنترل بازاریابی

سامانه‌ای که طرح های بازاریابی را بررسی می‌کند تا دریابد آیا نتیجه های مورد انتظار را ارائه می‌دهند یا خیر.

این سامانه بهره وری و سود را در مورد انواع محصولات، مشتریان با قلمروها اندازه می‌گیرد و دیگر متغیرهای مهم بازاریابی از قبیل رضایت مشتری را می‌سنجد. اگر محصولی همان طور که طراحی سه است، عمل نکند، اقدام اصلاحی برای درست شدن آن انجام می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 89

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.