Marketing Control System

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Marketing Control System

سیستم کنترل بازاریابی

سامانه‌ای که طرح های بازاریابی را بررسی می‌کند تا دریابد آیا نتیجه های مورد انتظار را ارائه می‌دهند یا خیر.

این سامانه بهره وری و سود را در مورد انواع محصولات، مشتریان با قلمروها اندازه می‌گیرد و دیگر متغیرهای مهم بازاریابی از قبیل رضایت مشتری را می‌سنجد. اگر محصولی همان طور که طراحی سه است، عمل نکند، اقدام اصلاحی برای درست شدن آن انجام می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 19

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.