Marketing

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Marketing

بازاریابی

بازاریابی فرایندی است که از طریق برنامه‌ریزی، قیمت گذاری، هماهنگی ترفيع و توزیع، ایده‌ها، اجناس یا خدمات را به بازار وارد می کند.

بازاریابی فرایند شناسایی و دستیابی به بخش های مشخصی از جمعیت برای فروش چیزی به آنان است. همچنین شامل ایجاد تقاضا با استفاده از تبلیغات، آگهی ترفيع و قیمت‌گذاری می شود. بازاریابی، وظیفه‌ی سازمانی طراحی شده برای ارائه‌ی ارزش به مشتریان و مدیریت روابط مشتریان است؛ به نحوی که سازمان و ذی نفعان آن منتفع شوند. در جامعه‌ی ما که تقریباً تمام تولید برای بازار در نظر گرفته می شود، فعالیت‌های بازاریابی دقیقاً به اندازه‌ی تولید کالا یا خدمت از اهمیت برخوردارند طبق برآوردها تقریبا ۵۰ درصد فروش خرده فروشی که توسط مصرف کنندگان انجام می شود، از طریق هزینه های صرف شده برای بازاریابی حاصل شده است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.