Market Segmentation

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Market Segmentation

تقسیم بندی/ بخش بندی بازار

گروه بندی مجموعه‌ی وسیعی از مشتریان در بازار به گروه های کوچکتر بر اساس نیازها، خواسته‌ها و عادت های خرید مشابه.

برای مثال، با این روش یک تولید کننده خودرو می تواند خریداران جوان تر خودرو با درآمد شخصی معینی را (پس از کسر همه‌ی کسورات) در یک بخش بازار گروه بندی کند و سپس آن بخش را با تبلیغ و ترفیع خودروهای اسپورت هدف قرار دهد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.