Market Segmentation

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Market Segmentation

تقسیم بندی/ بخش بندی بازار

گروه بندی مجموعه‌ی وسیعی از مشتریان در بازار به گروه های کوچکتر بر اساس نیازها، خواسته‌ها و عادت های خرید مشابه.

برای مثال، با این روش یک تولید کننده خودرو می تواند خریداران جوان تر خودرو با درآمد شخصی معینی را (پس از کسر همه‌ی کسورات) در یک بخش بازار گروه بندی کند و سپس آن بخش را با تبلیغ و ترفیع خودروهای اسپورت هدف قرار دهد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 109

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.