Market Research

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Market Research

تحقیقات بازار، تحقیق یا پژوهش در بازار

رویکرد منظم و سیستماتیک برای جمع آوری، تحلیل و تفسیر اطلاعات مورد نیاز برای گرفتن تصمیم‌های منطقی بازاریابی.

پژوهش بازار برای تعیین قابلیت فروش احتمالی محصول یا خدمت از طریق تعیین خواسته و نیاز افراد طراحی شده است. اطلاعات می‌تواند از منابع ثانویه که قبلاً منتشر شده و در دسترس عموم قرار گرفته‌اند یا از منابع اولیه، از قبیل خود مشتریان، جمع آوری شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 109

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.