Market Position

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Market Position

موقعیت در بازار، موضع در بازار

موضع در بازار، قدرت نسبی یک نام تجاری (یا شرکت) در مقابل دیگر نام‌های تجاری یا شرکت‌ها در بازاری خاص است که می‌تواند به عنوان میزان فروش در فضای رقابتی یا میزان فروش به عنوان درصدی از کل بازار لحاظ شود.

با آگاهی از موقعیت یک نام تجاری، شرکت‌ها قادر خواهند بود که استراتژی‌هایی را برای بهبود آن تدبیر کنند. اصطلاح‌های توصیفی که غالباً برای موقعیت در بازار به کار می‌روند، شامل موقعیت رهبر، چالش‌گر یا پیرو می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 109

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.