Market Intermediaries

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Market Intermediaries

واسطه‌های بازاریابی

گاهی اوقات با عنوان دلال نیز یاد می‌شوند. واسطه‌های بازاریابی افراد و شرکت‌هایی هستند که به گردش محصولات از سازندگان آن‌ها تا استفاده‌کنندگانشان کمک می‌کنند.

مؤسسه‌های مالی (انتفاعی)، کارگزاری‌ها، عمده‌فروشان، توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان در زمره‌ی واسطه‌های بازاریابی هستند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 92

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.