Market Fragmentation

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Market Fragmentation

تفکیک شدن/ قطعه قطعه شدن بازار

زمانی است که بخش‌های جدید با نیازها، خواسته‌ها و تمایل‌های خاص خود، از بازارهای همگن سابق پا می‌گیرند. وقتی این اتفاق رخ می‌دهد، به وفاداری نام تجاری خدشه وارد می‌شود و سودمندی بازاریابی انبوه کمتر می‌گردد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 114

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.