Market Coverage Strategies

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Market Coverage Strategies

استراتژی‌های پوشش بازار

به طور عمومی شرکت‌ها برای انتخاب و هدف قرار دادن بازارها، پنج استراتژی زیر را به کار می‌گیرند:

1- تمرکز بر بازاری خاص (که بر یک بخش مشخصی از بازار تمرکز می‌کند).

2- تخصصی کردن محصول (که یک محصول خاص را برای کل بازارها تولید می‌کند).

3- تخصصی کردن بازار (که همه‌ی محصولات را برای یک بازار خاص تولید می‌کند).

4- تخصصی کردن انتخابی (که محصولات را برای فرصت‌های مختلف موجود در بازار به منظور فروش به افراد مختلف تولید می‌کند).

 5- پوشش کامل (که برای هر مشتری یک محصول تولید می‌کند). 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.