Market Coverage Strategies

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Market Coverage Strategies

استراتژی‌های پوشش بازار

به طور عمومی شرکت‌ها برای انتخاب و هدف قرار دادن بازارها، پنج استراتژی زیر را به کار می‌گیرند:

1- تمرکز بر بازاری خاص (که بر یک بخش مشخصی از بازار تمرکز می‌کند).

2- تخصصی کردن محصول (که یک محصول خاص را برای کل بازارها تولید می‌کند).

3- تخصصی کردن بازار (که همه‌ی محصولات را برای یک بازار خاص تولید می‌کند).

4- تخصصی کردن انتخابی (که محصولات را برای فرصت‌های مختلف موجود در بازار به منظور فروش به افراد مختلف تولید می‌کند).

 5- پوشش کامل (که برای هر مشتری یک محصول تولید می‌کند). 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 118

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.