Market Broadening

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Market Broadening

توسعه‌ی بازار

توسعه‌ی بازار، استراتژی‌ای است که شرکت در آن نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان فعلی خریدار محصول یا خدمت خود را به منظور عرضه‌ی محصول یا خدمتی دیگر برای فروش به آنان ارزیابی می‌کند.

برای مثال، شرکتی که تلفن‌های همراه می‌فروشد، ممکن است در عین حال برای عرضه‌ی دستگاه‌های PDA  نیز تصمیم بگیرد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 19

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.