Mantra

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Mantra

حقیقت درونی/ مانترای نام تجاری

یک عبارت کوتاه (معمولا ۳ تا ۵ کلمه‌ای) ملهم از باطن نام تجاری که روح تثبیت موقعیت نام تجاری را دربر می‌گیرد. مانترا معمولاً از ترکیب سه اصطلاح شکل می گیرد.

برای مثال در نام تجاری دیزنی، اولین کلمه نشان دهنده‌ی وظیفه‌ی نام تجاری است و همان ماهیت محصول است: «سرگرم کنندگی»؛ دومین اصطلاح معرف توصیفی و شفاف کننده‌ی نقش نام تجاری است: «خانواده» و در نهایت نوبت می‌رسد به معرف هیجانی که روش فراهم شدن مزیت توسط نام تجاری را شرح می دهد و در این مورد کلمه‌ی «تفریح» است. پس حقیقت درونی دیزنی می تواند به صورت سرگرم کنندگی، خانواده و تفریح باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 105

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.