Luxury Brands

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Luxury Brands

نام‌های تجاری تجملی

نام‌های تجاری تجملی، اشیا یا خدماتی مطلوب و مرغوب، اما غیرضروری هستند. آن‌ها به جای رفع نیازهای ضروری، بیشتر برای زیبایی و تجمل استفاده می‌شوند و غالباً گران هستند یا به دست آوردن آن‌ها دشوار است.

نام‌های تجاری لوکس اغلب کیفیت عالی یا عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند و مصرف‌کنندگان مایل به پرداخت قیمت بالاتری برای آن‌ها هستند. چالش دستیابی به آن‌ها به خاطر قیمت بالا یا کمیاب بودنشان، اغلب به ایجاد انواع تقلبی نام‌های تجاری تجملی منجر می‌شود.

 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.