Loyalty Programs

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Loyalty Programs

برنامه های وفاداری

طرح‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای که یک مزیت تدریجی را به مصرف کنندگان حامی نام تجاری عرضه می دارد.

این برنامه ها به گونه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های امتیازدهنده‌ی نقطه‌ی خرید، تخفيف‌ها، هدایای ویژه، دسترسی به حق انتخاب‌های متفاوت یا حتی اجناس و خدمات رایگان وجود دارند. برنامه‌های خرید و تبلیغ همیشگی محصول در سبد وسایل مشتری از جمله مثال‌های ابتدایی این امر هستند. (برنامه‌های وفاداری متفاوت از برنامه های وابستگی هستند که هیچ ارزش اقتصادی مستقیمی ندارند.)

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 97

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.