Loyalty

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Loyalty

وفاداری

منظور از وفاداری، حمایت مداوم کسب شده برای یک نام تجاری است؛ وقتی که آن نام تجاری آن قدر مزایای مهم و متمایزی را ارائه می‌دهد که باعث می شود مشتریان به تکرار برای خرید به آن مراجعه کنند.

وفاداری همچنین در نتیجه‌ی پیشنهاد نام تجاری از سوی مشتریان راضی به دیگران حاصل می‌شود. ایجاد وفاداری به طور موفقیت آمیز باعث تغییر عبارت «نام تجاری‌ای که استفاده می‌کنم» به «نام تجاری من» می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.