Line Extension

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Line Extension

گسترش خط محصول

منظور استفاده از یک نام تجاری مشهور و موفق برای معرفی محصولات دیگری در طبقه‌ی فعلی آن است (برای مثال، توسعه‌ی خمیردندان کرست معمولی به خمیردندان سفید کننده).

عموماً گسترش خط محصول، ویژگی‌ها، طعم‌ها، رنگ‌ها، سایزهای بسته‌بندی یا اجرای ترکیبی جدیدی را ارائه می‌کند. منافع موردانتظار محصول اضافه بر خواص آن هستند. در نتیجه به مشتریان فعلی حق انتخاب بیشتری داده خواهد شد و ممکن است مشتریان جدیدی به محصول جدید جذب شوند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 97

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.