Line Extension

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Line Extension

گسترش خط محصول

منظور استفاده از یک نام تجاری مشهور و موفق برای معرفی محصولات دیگری در طبقه‌ی فعلی آن است (برای مثال، توسعه‌ی خمیردندان کرست معمولی به خمیردندان سفید کننده).

عموماً گسترش خط محصول، ویژگی‌ها، طعم‌ها، رنگ‌ها، سایزهای بسته‌بندی یا اجرای ترکیبی جدیدی را ارائه می‌کند. منافع موردانتظار محصول اضافه بر خواص آن هستند. در نتیجه به مشتریان فعلی حق انتخاب بیشتری داده خواهد شد و ممکن است مشتریان جدیدی به محصول جدید جذب شوند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.