Lifetime Customer Value

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Lifetime Customer Value

ارزش دوره‌ی عمر مشتری

معادله و رویکردی است که ارزش مشتری را برای خرید در طی دوران زندگی وی محاسبه می‌کند. هدف از آن شناسایی سودآورترین مشتریان و سازمان‌دهی آنان در بخش‌های خاص است.

سپس می‌توان مشوق‌هایی برای کسب وفاداری این مشتریان پیشنهاد کرد که شامل محاسبه‌ی ارزش مشتریان برای یک نام تجاری یا شرکت در طی کل چرخه‌ی زندگی آنان می‌شود و وابستگی به معاملات فردی با یک مشتری را برطرف می‌کند. همچنین باعث تمرکز شرکت‌ها بر بازارهای هدف بسیار محدود می‌شود. برای محاسبه‌ی ارزش دوره‌ی عمر موارد ذیل باید در نظر گرفته شوند: هزینه‌ی موردنیاز برای جذب مشتریان، هزینه‌ی حفظ آنان، دوره‌ی عمر میانگین آنان و میزان ایجاد ارزش میانگین آنان در طی دوره عمرشان.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 98

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.