Lifestyle Brand

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Lifestyle Brand

نام تجاری سبک زندگی

هدف این نام تجاری برقراری ارتباط بر اساس چگونگی زندگی مخاطبان است و هویت خود را بر پایه‌ی منافع و فعالیت‌ها، نیازها و خواسته‌ها، علاقه‌ها و آرا، نگرش‌های و الگوهای مصرف مخاطبان خود تعیین می‌کند.

ویژگی‌های نام تجاری سبک زندگی با توجه به مخاطبان خاص، به منظور نیل به پذیرش سریع و مصرف مداوم متغیرند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 18

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.