Leveraging

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Leveraging

استفاده از قدرت نفوذ نام تجاری موفق؛ نفوذگذاری

زمانی که شرکت از قدرت یکی از نام‌های تجاری موفق خود برای حمایت یکی از محصولات جدیدش در ورود به بازاری متفاوت ولی مرتبط استفاده می‌کند.

مصرف‌کنندگان عقایدی قوی درباره‌ی کیفیت، هماهنگی و ارزش نام تجاری موفق دارند که اغلب اوقات به آن نام تجاری «نفوذی» می‌گویند. برای مثال، مصرف‌کنندگان وفادار به یک رایانه ی خاص، به امتحان چاپگر جدید همان نام تجاری مایل هستند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 101

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.