Key Performance Measures

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Key Performance Measures

معیارهای کلیدی عملکرد

مجموعه‌ی متمرکزی از متریک‌ها که باعث انجام دادن وظایف خاص مدیریتی می‌شوند. در برندینگ، این متریک‌ها می‌توانند شامل حجم و ارزش سهم بازار، آگاهی، بازده سرمایه‌گذاری خاص در برندینگ و غیره باشند.

به طور ایده آل، معیارهای کلیدی عملکرد، مجموعه‌ی متوازنی را شکل می‌دهند که هم ذهنی و عینی و هم کمی و کیفی هستند. همچنین به غیر از تأثیر بر تصمیم‌های مدیریتی، از کاربرد کمی در زمینه‌ی کسب و کار و نام تجاری برخوردارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.