Key Buying Influences

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Key Buying Influences

عوامل مهم تأثیرگذار در خرید  

عوامل بسیاری بر تصمیم به خرید یا نخریدن یک محصول توسط مصرف کننده تأثیر می‌گذارند.

به طور کلی عوامل بیرونی مانند احساس تعلق مصرف‌کننده به گروهی خاص، موقعیت خاص فعلی و فرهنگ و عوامل درونی مانند نگرش، سبک زندگی، شخصیت و ادراک و نیز عوامل بازاریابی شامل خود محصول، قیمت آن، ترفیع و توزیع از جمله‌ی این موارد هستند. در کل، بسیاری از این امور به یکدیگر مربوط می‌باشند و در کنار هم بر تصمیم نهایی خرید تأثیر می‌گذارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 106

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.