Key Buying Influences

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Key Buying Influences

عوامل مهم تأثیرگذار در خرید  

عوامل بسیاری بر تصمیم به خرید یا نخریدن یک محصول توسط مصرف کننده تأثیر می‌گذارند.

به طور کلی عوامل بیرونی مانند احساس تعلق مصرف‌کننده به گروهی خاص، موقعیت خاص فعلی و فرهنگ و عوامل درونی مانند نگرش، سبک زندگی، شخصیت و ادراک و نیز عوامل بازاریابی شامل خود محصول، قیمت آن، ترفیع و توزیع از جمله‌ی این موارد هستند. در کل، بسیاری از این امور به یکدیگر مربوط می‌باشند و در کنار هم بر تصمیم نهایی خرید تأثیر می‌گذارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.