فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Key Buying Influences

عوامل مهم تأثیرگذار در خرید  

عوامل بسیاری بر تصمیم به خرید یا نخریدن یک محصول توسط مصرف کننده تأثیر می‌گذارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 116
Key Performance Measures

معیارهای کلیدی عملکرد

مجموعه‌ی متمرکزی از متریک‌ها که باعث انجام دادن وظایف خاص مدیریتی می‌شوند. در برندینگ، این متریک‌ها می‌توانند شامل حجم و ارزش سهم بازار، آگاهی، بازده سرمایه‌گذاری خاص در برندینگ و غیره باشند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 108
Knowledge Management

مدیریت دانش

به طور کلی، فرایند تسخیر، سازمان‌دهی، تحلیل، تفسیر و انتشار اطلاعات و دانش اشخاص، از سازمانی به سازمان دیگر است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 112

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.