Interactive Marketing

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Interactive Marketing

بازاریابی تعاملی یا ارتباطی

روشی که اصول سنتی بازاریابی را با تکنیک‌های اینترنتی ترکیب می‌کند تا مشتریان بتوانند با هرکسی که برای آنان پیام فروش یا بازاریابی می‌فرستد، ارتباط داشته باشند.

این تعامل می‌تواند به صورت درخواست یک پرسش، پر کردن یک فرم یا انجام دادن یک خرید باشد. اگر شرکتی این نوع خاص از قابلیت بازاریابی را در خود نداشته باشد، می‌تواند از شرکتی که در طراحی و ایجاد محتوای وب، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و مشاوره‌ی تجارت الکترونیک تخصص دارد، مشاوره بگیرد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.