Integrated Brand Communication

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Integrated Brand Communication

ارتباطات یکپارچه‌ی نام تجاری

منظور تأمین کارایی و اثربخشی نام تجاری و آمیزه‌ی بازاریابی برای انتقال پیامی خاص به مخاطب موردنظر است که شامل فرایند و طرحی می‌شود که نیازهای مخاطب هدف، انتقال پیام‌های مهم و مناسب‌ترین مجاری ابلاغ به آن‌ها را در نظر می‌گیرد. این مجاری می‌توانند شامل فروش، ترفیع، روابط عمومی، تبلیغات و غیره باشند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 96

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.