Inform-Engage-Align

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Inform-Engage-Align

آگاهی- تعهد- همگام سازی

رویکردی که توسط اینتربرند برای دست یابی به همسویی نام تجاری در داخل شرکت به کار می‌رود که شامل سه مرحله‌ی اصلی زیر می‌شود:

  • آگاهی: مرحله‌ای که کارکنان پیام مرتبط با نام تجاری را دریافت می‌کنند و به درک سطح اول نایل می‌شوند.
  • تعهد: مرحله‌ای که درک، راهی به سوی اقدام و اثبات تجربی را می‌گشاید. بنابراین کارکنان نام تجاری را باور می‌کنند.                                                                                  همگام سازی: مرحله‌ای که ارزش‌ها و اهداف نام تجاری در فرایند کسب و کار و اقدام‌های نیروی انسانی برای ترغیب آنان به زنده نگه داشتن نام تجاری کاملاً تثبیت می‌شوند.
نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.