Inform-Engage-Align

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Inform-Engage-Align

آگاهی- تعهد- همگام سازی

رویکردی که توسط اینتربرند برای دست یابی به همسویی نام تجاری در داخل شرکت به کار می‌رود که شامل سه مرحله‌ی اصلی زیر می‌شود:

  • آگاهی: مرحله‌ای که کارکنان پیام مرتبط با نام تجاری را دریافت می‌کنند و به درک سطح اول نایل می‌شوند.
  • تعهد: مرحله‌ای که درک، راهی به سوی اقدام و اثبات تجربی را می‌گشاید. بنابراین کارکنان نام تجاری را باور می‌کنند.
  • همگام سازی: مرحله‌ای که ارزش‌ها و اهداف نام تجاری در فرایند کسب و کار و اقدام‌های نیروی انسانی برای ترغیب آنان به زنده نگه داشتن نام تجاری کاملاً تثبیت می‌شوند.
نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 108

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.