Impact Model

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Impact Model

الگوی تاثیر

ساختار اختصاصی اینتربرند که استراتژی نام تجاری را با خلافیت و اجرا پیوند می‌زند. این مدل، به ترتیب به چهار پرسش اساسی پاسخ می‌دهد که شامل چه کسی، چه چیز، چرا و چطور می‌شود.

چه کسانی گروه‌های هدف با اولویت بالا هستند که سود و  رشد را ایجاد خواهند کرد؟ قول منحصر به فرد و الهامی نام تجاری چیست؟ گروه هدف چرا باید به قول نام تجاری در حال حاضر و آینده باور داشته باشد؟ ما چگونه ارزش پیشنهادی را در درون و بیرون شرکت فرهنگ‌سازی و پیاده کنیم؟ این الگو به تازگی برای گنجاندن پرسش پنجمی بسط یافته است: چقدر؟ آخرین پرسش، نتیجه‌های کل فعالیت را کمیت‌سنجی می‌کند. بنا بر این شامل یک جزء بازده سرمایه گذاری بر نام تجاری نیز می‌باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 110

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.