Impact Model

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Impact Model

الگوی تاثیر

ساختار اختصاصی اینتربرند که استراتژی نام تجاری را با خلافیت و اجرا پیوند می‌زند. این مدل، به ترتیب به چهار پرسش اساسی پاسخ می‌دهد که شامل چه کسی، چه چیز، چرا و چطور می‌شود.

چه کسانی گروه‌های هدف با اولویت بالا هستند که سود و  رشد را ایجاد خواهند کرد؟ قول منحصر به فرد و الهامی نام تجاری چیست؟ گروه هدف چرا باید به قول نام تجاری در حال حاضر و آینده باور داشته باشد؟ ما چگونه ارزش پیشنهادی را در درون و بیرون شرکت فرهنگ‌سازی و پیاده کنیم؟ این الگو به تازگی برای گنجاندن پرسش پنجمی بسط یافته است: چقدر؟ آخرین پرسش، نتیجه‌های کل فعالیت را کمیت‌سنجی می‌کند. بنا بر این شامل یک جزء بازده سرمایه گذاری بر نام تجاری نیز می‌باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.