IDMetrics

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
IDMetrics

معیارهای هویت گذاری

یک متدلوژی اختصاصی تحقیقات کمی و کیفی اینتر برند که در جست و جوی ارزیابی هویت های بصری موجود و بالقوه ی نام های تجاری بر حسب تناسب،اعتبار و تداعی های مثبت و منفی قوی و نیز هماهنگی با مفهوم است.

در این متدلوژی، نقاط ارتباط و عدم ارتباط با مخاطبان نام تجاری و نیز تناسب و درخور بودن هر هویتی با استراتژی نام تجاری مشخص می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 112

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.