Identity

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Identity

هویت

تجلی بیرونی یک نام تجاری که هر چیزی از نام و جلوه ی بصری آن تا شکلی از آن راکه به نظر می رسد و احساس، استشمام و چشیده می شود، در بردارد.

هویت نام تجاری، وسیله ی اصلی شناخت مصرف کننده و بیان کننده ی نقاط تفاوت است. هویت، مجموعه ی منحصر به فردی از تداعی ها را نشان می دهد که بر چگونگی تجلی و تبلور نام تجاری در اذهان مصرف کنندگان تاثیر می گذارد. هویت یک هدف استراتژیک و تصویر، ادراک واقعی مصرف کننده از نام تجاری می باشد. بدیهی است که هدف هویت و تصویر نام تجاری باید یکسان باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 98

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.