Identity

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Identity

هویت

تجلی بیرونی یک نام تجاری که هر چیزی از نام و جلوه ی بصری آن تا شکلی از آن راکه به نظر می رسد و احساس، استشمام و چشیده می شود، در بردارد.

هویت نام تجاری، وسیله ی اصلی شناخت مصرف کننده و بیان کننده ی نقاط تفاوت است. هویت، مجموعه ی منحصر به فردی از تداعی ها را نشان می دهد که بر چگونگی تجلی و تبلور نام تجاری در اذهان مصرف کنندگان تاثیر می گذارد. هویت یک هدف استراتژیک و تصویر، ادراک واقعی مصرف کننده از نام تجاری می باشد. بدیهی است که هدف هویت و تصویر نام تجاری باید یکسان باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.