Identification Decisions

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Identification Decisions

گزینه های/ تصمیم های هویت گذاری

منظور انتخاب‌های یک شرکت درباره‌ی برندینگ هویت محصول است. این انتخاب به نوعی از میان چهار گزینه صورت می‌گیرد: اسامی تجاری مجزا (چیریوز)، اسامی تجاری خط محصول (ظروف آشپزخانه‌ی کویزینارت)، اسامی تجاری شرکتی (دهان شوی اسکوپ) و نام خانوادگی شرکتی (سوپ نور).

 

 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 99

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.