Global Branding

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Global Branding

برندینگ جهانی

یک نام تجاری جهانی، نامی است که در بسیاری از کشورها در دسترس است؛ هرچند ممکن است از کشوری به کشور دیگر فرق کند، ولی نام‌های تجاری محلی ارزش‌های مشترک و هویت ترسیمی (گرافیکی) مشابهی دارند.

این ارزش‌ها و هویت‌ها، اقدام‌های ابتکاری برندینگ هستند که هماهنگ می‌باشند، اما با زبان‌ها، رسوم، شیوه‌های کسب و کار و رفتارهای خرید محلی تطبیق می‌یابند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 18

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.