Generic Strategy

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Generic Strategy

استراتژی عمومی یا عام

مایکل پورتر از دانشکده‌ی بازرگانی هاروارد این نظریه را مطرح کرد که سه استراتژی رهبری قیمت، تمایز و تمرکز در هر سازمانی وجود دارند.

در ابتدا، پورتر چنین استدلال کرد که سازمان باید بر یکی از این استراتژی‌های تمرکز کند تا به مزیت و برتری رقابتی نایل شود. هرچند به تازگی شواهد نظری و تجربی ثابت می‌کند که ترکیبی از این سه استراتژی است که به موفقیت سازمان‌ها کمک می‌نماید.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 20

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.