Generic Brands

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Generic Brands

نام های تجاری عمومی، محصولات بی نام

محصولات بدون نام تجاری که معمولاً توسط خرده فروشان به قیمتی پایین‌تر از محصولات مشابه مارک‌دار (دارای نام تجاری) عرضه می‌شوند. در ابتدا، محصولات بی‌نام به اجناسی با حداقل بسته بندی، تبلیغات و ترفیعات اطلاق می‌شد، اما اکنون از این اجناس حمایت بیشتری می‌شود و امتیاز و برتری بهتری را در عرصه‌ی رقابت فراهم می‌کنند.

به مصرف‌کنندگان آموخته شده است که کیفیت کالاهای عمومی (بی‌نام) مانند کالاهای مشابه دارای نام تجاری (مارک دار) است. همچنین تعداد بیشتری از مشتریان، کالاهای بی‌نام را بدون توجه به نبود تداعی‌های برتری و اضافه‌ی ارزش محصول خریداری می‌کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.