Gap

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Gap

خلأ/ شکاف بازار

هر شرکتی استراتژی‌های کسب و کار را برای نام‌های تجاری خود توسعه می‌دهد و هر مصرف کننده‌ای این نام‌های تجاری را به طور شخصی تجربه می‌کند.

شکاف (خلأ) نام تجاری، در واقع فاصله یا اختلاف بین استراتژی‌ کسب و کار و تجربه‌ی مصرف‌کننده است. بدیهی است که شرکت‌هایی می‌خواهند این خلأ تا حد امکان کم و کوچک باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 104

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.