فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Gap

خلأ/ شکاف بازار

هر شرکتی استراتژی‌های کسب و کار را برای نام‌های تجاری خود توسعه می‌دهد و هر مصرف کننده‌ای این نام‌های تجاری را به طور شخصی تجربه می‌کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 139
Generic Brands

نام های تجاری عمومی، محصولات بی نام

محصولات بدون نام تجاری که معمولاً توسط خرده فروشان به قیمتی پایین‌تر از محصولات مشابه مارک‌دار (دارای نام تجاری) عرضه می‌شوند. در ابتدا، محصولات بی‌نام به اجناسی با حداقل بسته بندی، تبلیغات و ترفیعات اطلاق می‌شد، اما اکنون از این اجناس حمایت بیشتری می‌شود و امتیاز و برتری بهتری را در عرصه‌ی رقابت فراهم می‌کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 133
Generic Name

اسم عمومی یا عام، نام عادی

یک اسم تجاری که به جای یک نام تجاری خاص به یک طبقه‌ی محصول مربوط می‌شود. از جمله بدیهی‌ترین مثال‌های نام‌گذاری عام، نام تجاری کلینکس در محصول دستمال کاغذی است که به طور گسترده در همه جا اسمش آمده است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 137
Generic Strategy

استراتژی عمومی یا عام

مایکل پورتر از دانشکده‌ی بازرگانی هاروارد این نظریه را مطرح کرد که سه استراتژی رهبری قیمت، تمایز و تمرکز در هر سازمانی وجود دارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 143
Global Branding

برندینگ جهانی

یک نام تجاری جهانی، نامی است که در بسیاری از کشورها در دسترس است؛ هرچند ممکن است از کشوری به کشور دیگر فرق کند، ولی نام‌های تجاری محلی ارزش‌های مشترک و هویت ترسیمی (گرافیکی) مشابهی دارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 130
Goodwill

سرقفلی

دارایی نامشهودی که شامل ارزش نام تجاری و دیگر دارایی ها از قبیل خدمت به مشتری و روحیه ی کارمند می شود و برای بیان قدرت کسب درآمد بالاتر شرکت یا سازمان پیش بینی شده است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 140
Graphic Design

طراحی گرافیکی

طراحی گرافیکی، فرآیند آراستن کلمات و تصاویر برای انتقال پیام و شفاف سازی ادراک است و ممکن است در هر وسیله ی ارتباطی از قبیل روزنامه ها، مجله ها و سیستم های دیجیتالی تا فیلم،انیمیشن و بسته بندی ظاهر شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 137
Grid Systems

سیستم های شبکه ای

این سیستم ها به طراحی و ساختار اطلاعاتی ای که باید پیگیری شوند، اشاره دارند. همچنین به طرح بندی صفحه(صفحه آرایی)، قالب های سبک، شبکه های تصویری و الگوها اشاره می کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 132

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.