Freestanding Brands

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Freestanding Brands

نام‌های تجاری مستقل

نام‌های تجاری‌ای که شرکت‌ها زمانی که قصد دارند تأثیر پرتفولیوی نام‌های تجاری را با استفاده از قدرت نفوذ هریک از نام‌های تجاری با ارتباط کم یا هیچ ارتباطی با نام تجاری منبع (اصلی) یا دیگر نام‌های تجاری (اغلب متناقض و رقابتی) همان شرکت افزایش دهند، به کار می‌برند.

به عنوان مثال، پنتن و پرت پلاس نام‌های تجاری مستقل شرکت پروکتر اند گمبل در رده‌ی شامپوها هستند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 104

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.