فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Flanker Brand

نام تجاری مهاجم

محصولی که توسط شرکت در بازاری وارد می‌شود که قبلاً در آن شهرت و ثبات را کسب کرده است. قصد نام تجاری مهاجم، افزایش سهم کلی بازار در طبقه‌ای خاص و از صحنه خارج کردن رقبا از طریق رفتار تجاوزکارانه و تهدیدگرانه است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 165
Focus Group

گروه تمرکز

گروهی از افراد که برای بحث درباره‌ی یک مسئله، ایده یا محصول دور هم جمع می‌شوند. گروه‌های تمرکز، بخش مهمی از تحقیقات بازار هستند و موفقیت آن‌ها معمولاً به کیفیت و تجربه‌ی فرد برگزارکننده‌ی جلسه بستگی دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 147
For P's: Product, Price, Promotion, Place

چهار پی (محصول، قیمت، ترفیع، مکان)

مفهوم مکرری که به منظور بیان اجزای حیاتی بازاریابی استفاده می‌شود. هرچند امروزه به عنوان روشی برای مختصرنویسی شناخته می‌شود؛ زیرا چهار پی برای گنجاندن پی‌های دیگری در بین آن‌ها از جمله خدمات قبل از فروش و پس از فروش به مشتری، گسترش یافته است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 163
Franchise

حق استفاده از نام تجاری، امتیاز، حق مخصوص، فرانشیز

فرانشیز، یک رابطه‌ی قانونی قراردادی بین تولید کننده و یک یا تعداد بیشتری خرده‌فروش مستقل است. خریدار امتیاز، یک اسم تجاری مشهور و عامل کمک‌کننده‌ی اجرایی را کسب می‌کند. در صورتی که صاحب امتیاز علاوه بر درآمد، اندکی کنترل بر چگونگی اداره کسب و کار در اختیار می‌گیرد.

 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 148
Freestanding Brands

نام‌های تجاری مستقل

نام‌های تجاری‌ای که شرکت‌ها زمانی که قصد دارند تأثیر پرتفولیوی نام‌های تجاری را با استفاده از قدرت نفوذ هریک از نام‌های تجاری با ارتباط کم یا هیچ ارتباطی با نام تجاری منبع (اصلی) یا دیگر نام‌های تجاری (اغلب متناقض و رقابتی) همان شرکت افزایش دهند، به کار می‌برند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 151

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.