Experiential Marketing

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Experiential Marketing

بازاریابی تجربه/ تجربه‌ای

رویکردی که سعی دارد تا یک پاسخ احساسی قوی درباره‌ی محصول یا خدمت در خریداران احتمالی برانگیزد.

مثال بارز آن می‌تواند شامل آگهی‌های تجاری گردشگری باشد که سواحل زیبا و غروب‌های مهیج یا روابط خانوادگی (شصتمین یا هفتاد و پنجمین سالگرد ازدواج) را نشان می‌دهد که به داستان‌های عاشقانه و عشق جاودانه اشاره دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 105

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.