Experiential Mapping

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Experiential Mapping

نقشه برداری تجربی

یک شیوه‌ی مدل‌سازی از تعاملات پیش‌بینی شده مشتریان که تجربه‌ی کلی آنان را در هنگام معامله‌ی یک نام تجاری بیان می‌کند.

این نقشه‌برداری نقاط تماس احتمالی، کثرت وقوع و موقعیت‌های آن را به تفصیل شرح می‌دهد تا اطمینان دهد که نام تجاری بی‌نتیجه نخواهد بود. همچنین یک فرایند پیشرفته و پیچیده است که نقاط موفقیت و شکست را مدیریت می‌کند. در حالی که حوزه‌های جدید را برای به دست آوردن نتیجه‌های بهتر از نام تجاری شناسایی می‌نماید.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.