Experience

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Experience

تجربه

زمانی است که مصرف کنندگان در معرض ویژگی‌های گوناگون نام تجاری قرار می‌گیرند. تجربه‌ی موفق نام تجاری در تماس با مثبت‌ترین جنبه‌های یک نام تجاری رخ می‌دهد که می‌تواند در فروشگاه، از طریق تبلیغات و وب‌سایت‌ها یا از طریق تبلیغات دهان به دهان اتفاق بیفتد.

مسئله‌ی مهم، داشتن تجربه‌ای است که با انتظارهای مشتری مبنی بر قول‌های داده شده از طریق ارتباطات یا بیشتر از این انتظارها متناسب باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 99

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.