Every Day Low Pricing: EDLP

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Every Day Low Pricing: EDLP

استراتژی ارزان فروشی، قیمت گذاری ارزان هر روزه

یک استراتژی خرده فروشی به منظور رفت و آمد و خرید دائمی مشتری با تکیه بر قیمت‌های پایین است. به همان اندازه که توانایی وال مارت در مذاکره بر سر قیمت‌های پایین با تأمین‌کنندگان، یکی از استراتژی‌های اصلی کسب و کار آن‌ها می‌شود، اهمیت EDLP نیز افزایش می‌یابد.

استراتژی‌های کوتاه مدت قیمت‌گذاری، از قبیل فروش فصلی یا حراجی‌ها در مناسبت‌های ویژه، غالباً مصرف کنندگان را گیج و رنجیده خاطر می‌کند. در حالی که استراتژی EDLP درک واضح و هماهنگی را در تجربه‌ی خرید فراهم می‌آورد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.