Endorsed Brand

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Endorsed Brand

نام تجاری تضمین شده

یک نام تجاری که تضمین و اعتبار نام تجاری اصلی (شرکت مادر) را دربردارد. برای مثال چیپس اهوی! ببین، چیپس اهوی[1]! تجسم و تجربه‌ی مزه‌ی خالص را وعده می‌دهد؛ در حالی که نابیسکو[2] (نام تجاری اصلی) از کیفیت کلی، قدمت و تخصص در امر مواد غذایی حکایت می‌کند. نام تجاری اصلی یا منبع توانایی تأثیر در انتقال ارزش یا تخصص را دارد که به قول نام تجاری تضمین‌شده، نیرو می‌بخشد.

 

[1] Chips Ahoy

[2] Nabisco

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.