End-of-aisle (or End- cap) Display

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
End-of-aisle (or End- cap) Display

ویترین‌ها/ نمایشگرهای انتهای راهرو یا سالن

به موقعیت‌های مطلوب برای نمایش کالاها و اجناس بازاریابان در فروشگاه‌های خرده فروشی اشاره دارد. همان طور که از اسمش پیداست، ویترین‌هایی هستند در انتهای سالن‌ها که کاملاً واضح و در معرض دید افراد هستند.

ویترین‌های انتهای سالن عموماً باعث افزایش قابل توجه میزان خرید بدون برنامه ریزی قبلی کالاها یا اجناس (خرید ناگهانی یا تفننی) توسط افراد می شوند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.