Digital Brand Management

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Digital Brand Management

مدیریت دیجیتالی (پیشرفته‌) نام تجاری

مدیریت پیشرفته‌ی نام تجاری، پاسخی به پیچیدگی و سرعت مورد نیاز برای اداره‌ی صحیح نام‌های تجاری جهانی است. در دهه‌ی گذشته، افزایش ناگهانی ابزارهای مدیریت دیجیتالی نام‌های تجاری، به منظور کنترل هماهنگی و توزیع دارایی‌های این نام‌ها بوده است.

این مدیریت در شکل‌های اینترنت، تأمین کنندگان خدمات کاربردی و سیستم‌های کاملاً برون سپاری شده وجود دارند. در آغاز، این مدیریت فقط شامل خودکارسازی رهنمودهای چاپی نام تجاری بود، اما اکنون این ابزارها حول کتابخانه‌های تصویری، قالب‌های بسته بندی، الگوهای تبلیغات و غیره رشد کرده است. این سیستم‌ها به بهترین وجه در سازمان‌های بسیار پراکنده مؤثر واقع می‌شوند، زیرا در آن‌ها بسیاری از افراد، استراتژی نام تجاری را به مخاطبان انتقال می‌دهند. همچنین باعث می‌شود نام تجاری همچنان که در تماس با بازار است، کنترل شود و تکامل یابد. یک تأمین‌کننده‌ی پیشرو این محصولات و خدمات، برندویزارد است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.