Customer Service

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Customer Service

خدمت به مشتری

خدمت به مشتری، شامل ارتباط، تحویل و خدمات پس از فروش به افراد می‌شود که عامل کلیدی فعالیت‌های بهترین سازمان‌ها محسوب می‌شود.

خدمت به مشتری، به طور عمده از طریق روبه رو کردن مشتری با کارکنان و همچنین به طور قابل توجهی از طریق فناوری‌های مشتری پسند (از قبیل تلفن یا اینترنت) ارائه می‌شود. متأسفانه، در بسیاری از سازمان‌ها، خدمت به مشتری واحدی است که فقط رسیدگی به شکایت‌ها یا پاسخ به پرسش‌ها را برعهده دارد؛ در نتیجه به تعداد کمتری از مشتریان می‌تواند پاسخگو باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.