Customer Satisfaction/ Dissatisfaction

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Customer Satisfaction/ Dissatisfaction

رضایت یا نارضایتی مشتری

رضایت به معنای برآورده شدن یا بیشتر از حد مطلوب تأمین شدن نیازها، تمایل‌ها و انتظارهای مشتریان است؛ در حالی که نارضایتی برعکس آن است.

با این حال، رضایت لزوماً با وفاداری برابر نیست؛ زیرا سازمان یا نام تجاری می‌تواند مشتریان راضی قبلی‌ای داشته باشد که هم اکنون از آن سازمان یا نام تجاری خریدی نمی‌کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.