Customer Retention

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Customer Retention

حفظ مشتری

این اصطلاح به درصد مشتریانی اشاره دارد که با شرکت داد و ستد می‌کنند و تعاملات خود را با برند ادامه می دهند. این معیار معمولاً در یک دوره زمانی معین اندازه‌گیری می‌شود. به ‌عنوان‌ مثال، چه تعداد از مشتریان جدید در دو ماه اخیر به تعاملات خود با برند ادامه داده‌اند. 

همچنین این اصطلاح به حفظ مشتریان فعلی با تکیه بر برقراری روابط خوب با هر شخصی که محصول شرکت را خریداری می‌کند، اشاره دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 58

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

ارتباط با یوتاب

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره رایگان یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.