CRM

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
CRM

مدیریت روابط مشتری

مخفف Customer Relationship Management. شیوه‌ها، استراتژی‌ها و فناوری‌هایی است که شرکت‌ها برای مدیریت و آنالیز تعاملات و داده‌های مشتریان با هدف بهینه‌سازی روابط شرکت با مشتریان، حفظ آنها و افزایش فروش انجام می‌دهند. سیستم‌های CRM برای جمع‌آوری اطلاعات مشتریان در کانال‌های مختلف طراحی شده‌اند.

سیستم CRM برای تمرکز بر سودآورترین مشتریان درنظر گرفته شده است و به فروش متقابل و فروش محصولات و خدمات گرانبها و سودده کمک می‌کند. مدیران اثربخش نام تجاری، به خاطر داشتن اطلاعات معتبر و قابل اجرا، داده‌ها را از این سیستم‌ها جمع آوری می‌کنند تا در هدایت استراتژی‌های نام تجاری به آنان کمک کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 107

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.