CRM

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
CRM

مدیریت روابط مشتری

مخفف Customer Relationship Management. شیوه‌ها، استراتژی‌ها و فناوری‌هایی است که شرکت‌ها برای مدیریت و آنالیز تعاملات و داده‌های مشتریان با هدف بهینه‌سازی روابط شرکت با مشتریان، حفظ آنها و افزایش فروش انجام می‌دهند. سیستم‌های CRM برای جمع‌آوری اطلاعات مشتریان در کانال‌های مختلف طراحی شده‌اند.

سیستم CRM برای تمرکز بر سودآورترین مشتریان درنظر گرفته شده است و به فروش متقابل و فروش محصولات و خدمات گرانبها و سودده کمک می‌کند. مدیران اثربخش نام تجاری، به خاطر داشتن اطلاعات معتبر و قابل اجرا، داده‌ها را از این سیستم‌ها جمع آوری می‌کنند تا در هدایت استراتژی‌های نام تجاری به آنان کمک کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 54

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

ارتباط با یوتاب

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره رایگان یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.