Customer Characteristics

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Customer Characteristics

خصوصیات/ ویژگی‌های مشتریان

ویژگی‌های مشتریان به خصوصیات، صفات یا حقایق متمایز جمعیت‌شناختی، رفتاری و نمودار روانی آنان اشاره دارد که شامل سن، جنس، قدرت کسب درآمد، شغل (ویژگی‌های جمعیت شناختی)؛ تمایل به خرید و تکرار خرید (ویژگی‌های رفتاری)؛ خودتصویری و نگرش‌های شفاف درباره‌ی زندگی و غیره (ویژگی‌های نمودار روانی) می‌شود.

گروه‌هایی از مشتریان که ویژگی‌های مشابهی دارند، می‌توانند به طور مؤثر توسط محصولات و خدمات مرتبط با نیازها و خواسته‌های آنان هدف قرار بگیرند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 110

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.