Cult Brands

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Cult Brands

نام‌های تجاری مورد پرستش

نام‌های تجاری که از وفاداری مشتری برخوردارند، از یک بیعت ساده فراتر رفته و به هواخواهی پرستش‌مانند تبدیل می‌شوند. از جمله می‌توان به استفاده‌ی روزه‌مره‌ی مردم از نام‌های تجاری هارلی دیویدسون و استاربارکس اشاره کرد.

این هواخواهان تمایل دارند تا نام تجاری را زنده نگه دارند و آن نام جزء جدانشدنی زندگی آنان می‌شود. نام‌های تجاری مورد پرستش همچنین به نام‌های تجاری قبیله‌ای مشهورند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.