Cross-Selling

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Cross-Selling

فروش متقابل

فروش متقابل، تشویق مشتریان فعلی است به خرید یک محصول یا خدمت اصلی، تا آنان محصولات یا خدمات دیگری را از همان شرکت (به جای خرید بیشتر از همان محصول یا خدمت اصلی) خریداری کنند.

نه تنها فروش متقابل برای تولید درآمد در نظر گرفته شده است، بلکه قصد دارد تا اعتماد مشتری را به شرکت افزایش دهد و در نتیجه احتمال خرید آنان را از رقیب کاهش دهد. اگر محصول یا خدمت اصلی، نام تجاری قوی و مقتدری داشته باشد، به طور مؤثرتری می‌توان به این هدف دست یافت.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 104

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.