Critical Behavior Drivers

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Critical Behavior Drivers

محرک‌های مهم رفتاری

مهم‌ترین جنبه‌های رفتار و عادات خرید مصرف‌کنندگان که توسط شرکت‌های تحقیقات بازار برای پیش بینی روندهای آتی استفاده می‌شود. این محرک‌ها می‌توانند با توجه به ویژگی‌های نام تجاری متناسب شوند تا ارتباط واضحی را بین نیازها و خواسته های مصرف کننده و مزایا و تداعی‌های نام تجاری نشان دهند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.