Credibility

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Credibility

اعتبار

اعتبار به معنای اعتقاد مشتریان به نام تجاری در عمل به قول خود است که به طور اساسی، از طریق هماهنگی در یک دوره‌ی زمانی بلندمدت‌تر، یا در مدت‌زمان کوتاه‌تر، توسط شیوه‌ی متقاعدکنندگی و تشویقی برنامه‌های تبلیغی به دست می‌آید.

مهم‌ترین معیار قابل بحث نام تجاری، اعتبار است. هر خدشه‌ای به اعتبار، بر شهرت و ارزش ویژه‌ی نام تجاری تأثیر می‌گذارد و نیز بر عملکرد مالی نام تجاری تأثیر خواهد گذاشت.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.