Credibility

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Credibility

اعتبار

اعتبار به معنای اعتقاد مشتریان به نام تجاری در عمل به قول خود است که به طور اساسی، از طریق هماهنگی در یک دوره‌ی زمانی بلندمدت‌تر، یا در مدت‌زمان کوتاه‌تر، توسط شیوه‌ی متقاعدکنندگی و تشویقی برنامه‌های تبلیغی به دست می‌آید.

مهم‌ترین معیار قابل بحث نام تجاری، اعتبار است. هر خدشه‌ای به اعتبار، بر شهرت و ارزش ویژه‌ی نام تجاری تأثیر می‌گذارد و نیز بر عملکرد مالی نام تجاری تأثیر خواهد گذاشت.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 104

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.